Tüketim alışkanlıklarını, markaların tüketici üzerindeki etkilerini, tüketicilerin tercihlerini ölçen araştırmalar yapıyoruz. Bu çerçevede; markaların kurumsal itibar analizlerini içeren araştırmalar, müşterilerin markadan beklentilerini ve memnuniyet analizlerini sağlayan araştırmalar, tüketicilerin satın alma davranışlarının ve eğilimlerinin tespitini sağlayan araştırmalar, medikal markaların ve tüketilen ürünlerin incelenmesini sağlayan araştırmalar, medya ve medyanın satın alma üzerindeki etkisini analiz eden araştırmalar, markaların kendilerini, tanıtım sürecinde ve sonrasında nelere yer vermeleri ve nasıl bir imaj çizmeleri gerektiğinin analizini sağlayan pre-post reklam ölçümünü içeren araştırmalar, markaların pazar içerisindeki konumlarını ve paylarını belirlemeye yarayan pazar payı ölçümünü belirleyen araştırmalar yapıyoruz.