Tüketim alışkanlıklarını, markaların tüketici üzerindeki etkilerini, tüketicilerin tercihlerini ölçen araştırmalar yapıyoruz. Bu çerçevede; markaların kurumsal itibar analizlerini içeren araştırmalar, müşterilerin markadan beklentilerini ve memnuniyet analizlerini sağlayan araştırmalar, tüketicilerin satın alma davranışlarının ve eğilimlerinin tespitini sağlayan araştırmalar, medikal markaların ve tüketilen ürünlerin incelenmesini sağlayan araştırmalar, medya ve medyanın satın alma üzerindeki etkisini analiz eden araştırmalar, markaların kendilerini, tanıtım sürecinde ve sonrasında nelere yer vermeleri ve nasıl bir imaj çizmeleri gerektiğinin analizini sağlayan pre-post reklam ölçümünü içeren araştırmalar, markaların pazar içerisindeki konumlarını ve paylarını belirlemeye yarayan pazar payı ölçümünü belirleyen araştırmalar yapıyoruz.

Sarıçam Belediyesi İtibar Araştırması / 2019
Osmaniye Belediyesi İtibar Araştırması / 2018
Kurumsal İtibar Araştırması / PTT – 2017
Adana Özel Okul imaj Araştırması /
Türk Eğitim Derneği – 2015
Markalı Konut Piyasası Araştırması /
MESA İnşaat – 2015
Türkiye’de Engelliler İçin Erişilebilirlik Algısı Araştırması
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı – 2014
Osmaniye Kent Algı Araştırması
Osmaniye Belediyesi – 2012
Osmaniye Kent Algı Araştırması /
Osmaniye Belediyesi – 2012
Siyasi Parti Sloganları Algı Araştırması
Milliyetçi Hareket Partisi – 2009
Adana Kent Algı Araştırması
Adana Büyükşehir Belediyesi – 2009
Altın Koza Film Festivali İmaj Araştırması
Adana Büyükşehir Belediyesi – 2009
Ereğli Halkının Kültür ve Sanat Etkinliklerine İlişkin
Beklentileri Araştırması / Ereğli Belediyesi – 2009